אחרי החקיקה: רוטמן פתח במסר מפויס; באופוזיציה 'עקצו'

    איתי גדסי No Comments on אחרי החקיקה: רוטמן פתח במסר מפויס; באופוזיציה 'עקצו'

    ח"כ שמחה רוטמן בפתח ועדת החוקה: "על כולנו לנצל את הפגרה להרגעת הרוחות". באופוזיציה לעגו לדבריו: "אנחנו צריכים לעשות קצת חשבון נפש באופוזיציה ולהתחזק במידותיך הטובות"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן, התייחס היום (שלישי) לצמצום עילת הסבירות, בפתח ישיבת הוועדה להכנת החוק לבחירת רבני ערים:  "אירועי האתמול חשובים, ועל כולנו לנצל את הפגרה להרגעת הרוחות, לקחת זמן להירגע ולחשוב איך ממשיכים ומגיעים לדיונים והסכמות לגבי ההמשך", פתח רוטמן.

    "אם יש לקח אחד שחשוב שנלמד כולנו, הוא שכשצועקים, קשה להקשיב. אפשר וצריך לנהל שיח ודיון, כמו שהצלחנו לעשות בהרבה חוקים אחרים, ומקווה שגם בחוק שמונח לפנינו, עם פחות סופרלטיבים וצעקות. כולנו נרוויח מכך".

    ח"כ גלעד קריב ביקר את דבריו: "אתה באמת דמות מופת להכלה הקשבה ואמון, אולי נתכנס לסדנה בדגש על תחום המידות. אנחנו צריכים לעשות קצת חשבון נפש באופוזיציה ולהתחזק במידותיך הטובות. יש בידינו עשרות שעות של וידאו ונעשה שיעורי בית. טוב שאנחנו דנים בחוק הזה אחרי אתמול, כי אין חוק המדגים יותר טוב את ברית הקנאים והמושחתים".

    ח"כ יואב סגלוביץ': "כדי להבין מה קורה פה יש ללכת לאחור להסכם הקואליציוני שהמעטפת של כולו היא המהפכה המשטרית. עודף שימוש בכוח מתהפך. זה חוסר הבנה של האירוע, של מה שמחבר ומה שלא מחבר את עם ישראל. הליכוד שטוען שאינו מתכוון לזה, הוא חבורה של שקרנים והראיה היא ההסכם הקואליציוני. יש ממשלה קיצונית גזענית ומסוכנת שנמשיך להיאבק בה. לימוד תורה הוא דבר חשוב. שחיתות היא דבר שנאבק בו".

    ח"כ קארין אלהרר: "לשמוע את דברי המתק שלך על הסכמות והידברות ולא להאמין. ראה עם ישראל איך ניהלת את הוועדה וכל ההצעות שהגיעו מטעם האופוזיציה, הייעוץ המשפטי לוועדה והמומחים נדחו על-ידך. ראה עם ישראל איך הדפתם שתי הצעות פשרה, אז אל תבואו וספרו לנו שאתם רוצים הסכמות והידברות, הדרך שלכם מאוד ברורה ורואים לכם.

    ח"כ ארז מלול: "ערב תשעה באב, אני מאחל שבבניין ירושלים תנוחמו, שנזכה בבניין בית המקדש, ושלא נצטרך לצום ונהיה באחדות. אמן".



    0 תגובות